måndag 24 november 2008

Skorpionen (24/10-22/11)
Tänk lite mer på dig själv. Efter en lång periods stress kan du verkligen behöva en hemmakväll.

Så lyder mitt horoskop för dagen. Eller omde kanske är för den här veckan.. jah vet inte.
Vet inte heller om jag tycker att jag ahr stressat speciellt mycket, men visst kan jagta de lite piano. Skulle va jävilgt skönt o bara ligga med datorn på magen i soffan där hemma...
På tal om o va hemma så börjar jag faktiskt känna mig lite krasslig... varm (för att jag är het?) o ont i halsen... :(
OM jag nu blir sjuk så är de dags NU, för i helgen ska jag va frisk. O är jag inte frisk så tänker jag supa mig frisk :P

Nu har jag bokat klipptid imorgonbitti! På frisörakademin, hoppas att tjejn kan hantera löshår :P Jag förvarnade dom iaf.

Nu ska jag "lyfta lur" som en vän brukar säga.
Snart dags att åka hem!
Min bil är vit.. av frost.. jag har inga vatrar.. ser inte fram emot det...

Kram

Inga kommentarer: