fredag 28 november 2008

Fredag

Igår tog jag en stund för min själv o svängde förbi solariet på vägen hem..
Skööönt. Skulle lätt kunna ligga där i 30 min.. om de inte vore för att man stinker bränd hud :P
Sen gjorde jag inte ett smackmer den kvällen.
Stackars lilla damen la värdens hög med kräks på mattan efter hon ätit :(
Hade hon vart barn så hade jag som vilken mamma som helst sagt:
"Så går de lilla stumpan när man sätter i sig en massa saker som man inte ska äta..." medan jag klappat henne på kinden...
Men eftersom hon är hund så fick jag helt enkelt skopa upp all kräks o se glad ut. Sen låg vi i soffan o myste resten av kvällen. Hon ser ju så yngklig ut...
Så nu får de bli fasta i 24h. Vet inte huuur många gånger jag behövt göra de, pga att hon käkar allt hon kommer över.
Häromdagen fick jag plocka ut en hel smörgås med skinka ur käften på henne. Hon var väl helt lyrisk när hon hitta den! Vilket fynd liksom! O så kommer mamma Nica o förstör... :P

Gårdagen gick verkligen till historien som världens sämsta dag.
O hur brukar det bli då?
JO dagen efter blir alldelels fantastisk.
Har såld asbra idag!
Dagen i sig har väl inte vart mer fantastisk än nån annan, men tanken på att bara få åka hem o bösa runt känns jäkla skönt. Sova till jag vaknar av mig själv... mumma!
Kommer väl vakna kl 8 bara för de.. men då är de bara o vända på sig o somna om lite till :)

Så, 45 minuter kvar..

Nu kör vi!

Inga kommentarer: