fredag 7 november 2008

Helt sjukt

Va trött man kan va då...
Gick ju inte upp förns 10 idag. Åkt lite bil... gjorde ett spår åt Abbie. Hon var mer intresserad av att äta harbajs. Hur avinstallerar man BAJS funktionen 2.0 ???
Kom hem. Åt mat. Mammas mat. Vet fan inte när jag lagade mat till mig själv sist. Tror jag helt har tappat förmågan. Köpte massa nya kryddor, har inte ens tagit bort plasten på dom.
Kollade på DHW... somnade i soffan. Vaknade nu vid 4 av C som ringde. Hon blev glad över blommogrammet som hon fick av Anna, Sofie o mig :) Förstår inte hur jag hela tiden somnar så fort jag sätter mig ner/lägger mig. Det tar max 2 sekunder. Sen sover jag. Närsomhelst på dygnet. Undrar om jag börjar utveckla den där sjukdommen som gör att man somnar helt plötsligt vart som helst. De skulle se snyggt ut på 55'an ikväll :P

Nu måste jag ut med hunden o promenera. För de har vi ju knappt gjort nåt idag.
Sen åka in till stan med bussen *suck* 17.45.
Wish me luck liksom.

Heeeej Hopp!

Inga kommentarer: