torsdag 13 november 2008

Varning Varning

hela datorn håller på att klapap ihop nu... o jag bara leeer.
Vad är då hemligheten Nica?
Du kan krångla bäst fan du vill dator jävel. Stäng ner mina fönster, poppa upp med dina varning medelanden, fixa fram blåskärm efter blåskärm... Does this face look like it cares?!
HUH? PUNK!
Datorn bestämmde sig själv för att installera nåt slag Spyware program. O hittade 32 virus av alla dess sorter.. Trojan, Acebot, o en massa andra som jag knappt kan uttala :)
Så man kan väl säga såhär. Gå inte i närheten av min dator o ta inte emot ett skit av mig, för det är förmodligen infekterat.
Hela skiten är som en smittohärd. En påse gott o blandat!

Nu sitter jag här med färg i håret. Spontan shoppade lite på Maxi innan jag åkte hem idag.
Så nu ska vi nog det äkta o det fejkade håret att bli av samma färg... hopefully.

Annars är allt som vanligt.
Typ.
Dom ska göra nån drastisk change på jobbet på vårt kvälls projekt. Antingen ska de börja några fler, eller så ska dom lägga ner skiten.
Ja tack.
Vilket som faktiskt!

Är på nåt enormt shopping humör. Det går inte riktigt ihop med en plånbok full av typ... ett par hundralappar?
Men när lönen kommer så ska de handlas iaf.
O sparas.
Hur nu det går ihop.
Vill åka till Ullared oxå! Jävla skit... jag har craving efter o fynda...Jag kommer o möter upp dig på lördag Anna :D

Den 22'a ska jag ha lite mat o fika bjudning här hemma. Dom som kommer närvara är förmodligen i vanlig ordning, min bror med familj, mamma o pappa.
Hepp!
Vilket jag på sätt o vis är rätt glad över, eftersom jag inte bor nå vidare stort.
25 år, coming up!

Den 29'e ska de ätas mat o bowlas. I will kick ass, probably!
Hoppas de kommer en hel drös med folk som vill fira mig! ... ok oss... :P
Sen blir de raggarrunda på Hawwys :D

Ska börja med en friskvårdstävling på jobbet!
Den som går flest steg under 3 veckor vinner!
Varje måndag ska stegräknarna mätas av. Jag hoppas fan inte att folk tänker fuska o sitter o skakar på dom.. går det?
Jag ska iaf tävla fare and square o tänker inhandla en stegräknare imorgon!
BOYYYA!
Nu jävlar ska vi ut o gå Babben!
Alla kommer förmodligen springa runt som yra höns på rasterna.. ett lemmeltåg som går utanför huset så fort de finns tid över... Jag tror jag ska satsa på att stå upp vid bordet, o gå på stället. Det borde funka!

Nu ska här sköljas. Sen ätas frukost, sen jobba.
Som vanligt i framtiden.

Hej.

Inga kommentarer: