torsdag 6 november 2008

Mot helgen

Trött är jag.
Trött på jobb.
Trött på tidiga mornar mitt i veckan.
Trött på klagomål via mejl.
Trött på att inte få svar från jobb man sökt.
Trött på kylan.
Pretty damn tired.

Pratade med schemaläggar Malin på jobbet o skulle försöka lägga in fler timmar i december. När jag blev av med söndagarna så kom jag ju på hur fattig jag skulle bli i januari. Redan lånat pengar av mor för o överleva denna månad. Inte poppis o låna mer.

Fick ett samtal från städledaren. Hon hade tydligen fått mejl av nån på kontoret som skrev att det var en toalett som inte hade städats... Herrejävlagud.
Fine. Sure. My bad. Jag glömde den säkert.
Men varför kan inte människor prata med städerskan? Är de så jävla farligt?
Är det för man inte vill klanka ner på mitt arbete? Eller tror dom på allvar att jag bär på nån hemsk sjukdom som smittar vid konversationer?
SÅ trött på uppsnoffsade kostymnissar.

Fick blåskärm igår igen på datorn.
O nu poppar det upp en ruta hela tiden där de står "Windows has detected a virus, your computer is infected"
Jäää jäää.
Tog tillfället i akt o brände ut alla bilder iaf. Men dom kanske de oxå är virus på nu?
Pappa ringde igår o frågade om jag hade en trådlös router ;)
Jag längtar tills min födelsedag :D

Har kommit på en bra idé/sätt att fira min födelsedag!
Eller min o Cillas blir de väl.
Ska prata mer med henne om det.
Imorrn är det hennes stora dag! 25 o allt. Grattis Tanten! :D

Imorrn är jag ledig. Ska jobba söndag istället.
Så de blir nog o ta de lugnt imorrn. Ska ut o lägga ett spår på fältet tänkte jag, till Abbie.
På kvällen ska vi ut o fira av K från jobbet. Hon ska sluta. :( Käka lite mat o dricka lite gott!
Måste in till stan o köpa doggfoders oxå. Kanske stannar en sväng på Ikano :P Håll i plånboken Nica!

På lördag är de avslutning på kursen. Spännande värre!
Vi får se hur de går!
Kommer nog ta hela eftermiddagen. Får se vad man orkar med på kvällen.

Söndag är de jobb, som sagt.

Nu ska jag kolla lite Desperate tror jag.. det är nästan lite jobbigt o följa både DHW, Grey's, Färjan OCH The Hills.... hujedamig.

Kyss & Kläm

1 kommentar:

Unknown sa...

Låter jättejobbigt Veronica, vilket slit att vara hemma o kolla på tv ;P
Men som sagt, håll i plånboken så ses vi ikväll :D