onsdag 26 november 2008

Snart helg

Tiden flyger iväg. Känner mig fortfarande lite halvdan...
Men de är inget som bryter ut, inte förns jag kommer till jobbet.. konstigt nog.. hm.. :P
Vi börjar röka här ungefär varje dag... Fast jag sällskaps röker mest... vilket betyder att det är gratis... o gratis är gott.. eller?
Varenda gång nån har slut på cigg så utbrister denne " äh, jag börjar imorrn igen"
O när dom är slut "nae, jag har slutat.. för dagen"
Ganska kul gäng här faktist. Måste jag ändå erkänna.

Vi har ju stegräknartävling nu.. de har jag ju helt glömt o redovisa... förra veckan gick jag 78 ooo steg. Inte dåligt! Jag är mäkta imponerad av att jag ens går så mycket med tanke på att man sitter stilla 8h på arbetet. Nollställde den i måndags kl 14, o sen dess jag har promenerat 27 365 steg. Applådera!
Niklas kom ut o hälsade på i byn imorrse.
Jag var SÅ trött...
Somnade tydligen med datorn i sängen... kollade på DHW men tror jag pinade igenom halva avsnittet iaf... Vaknade kl 8 av klockan o de kändes som om klockan va 2 på natten.. usch!
Tog mig en dusch, o hann slänga i mig en tallrik fil o flingor innan de va dags att styra kosan mot skogen.
Abbie har severe DAMP så hon fick springa lös idag. Det firade hon med att äta bajs. Massa bajs. Mindre trevligt. Men så länge hon är nöjd.. antar jag. Tandkräm för hundar nästa?

Fick lön igår. Alltid lika trevligt!!
Mindre trevligt o betala alla räkningar dock.. fyy faaaan va räkningar jag hade denna månad :(
Gick från 17 000 dollars till 7000 på mindre än 5 minuter. Hepp... Busskort nästa?

Som plåster på såren (som inte makear nån sence) så tröst shoppade jag lite idag. Köpte mig en fin klänning som jag ska ha på lördag, o leggins till det. Nu fattas bara en kuvert väska... självklart fyndade jag... som alltid.

Fick erbjudandet om lägenheten. Ska ringa henne sen o avtala om tid för att inspektera. Isf blir de flytt i Mars. HEPP.

Nu ska jag lyfta lur till företag. De suger.

HEJ!

Inga kommentarer: