söndag 23 november 2008

Söndags kväll

Åkte ner o solade lite sen. Guu va skönt det är. Helt sjukt va lite ljus kan göra... 16min är alldeles för kort tid :P
Ska lätt köpa ett solarie o ha hemma i mitt hus sen.. när jag blir stor.
Åkte hem o duschade helt i onödan. Ni får veta varför snart.
Packade in hund o mig själv i bilen o drog mot stanh. Skulle inhandla hundmat till fam Eliassons.
Sen kom vi på att vi faktiskt var hungriga oxå. Så de fick bli att Nica åkte förbi o köpte med sig pizza oxå. Vid 3 anlände jag iaf i Gistad. Bara en timme sen....
Kollade in lägenheten jag såg på nätet. Det var nästan som en radhuslänga, fast med mindre hus :)
Såg jätte mysigt ut, o sen var det en liten altan på baksidan, o liten gräsmatta på det. Ska ringa imorrn som sagt o höra när man kan få titta innuti.
P tyckte att de va stans sämsta idé o flytta ut dit. Han kan säkert ha rätt.. de brukar han ha om saker.. men nu känner jag bara för o göra nåt drastiskt. Lägenheter i ljungsbro finns de alltid gott om, om de nu skulle skita sig.
Efter vi käkat pizza så drog vi oss ut i vinterkylan. Dra åt pipsvängen så jävla kallt det var!!
Trots att de "bara" var -4 grader nånting... de är ju ingenting jämfört med va dom uppe i norr får stå ut med. Nu tror jag de va -7 eller nånting ute... brrrrr.
Gick en kort sväng, sen släppte vi lös djuren på en åker så dom fick springa av sig.
O nu ligger hon här som en klubbad säl, lilla damen.
Sen var de dags o bege sig mot Ljungsbro igen. Fick ett sms som påminnde mig om att de va träning kl 17.30. Klockan var ju 16.30... vilket betydde att ajg inte hade en chans att komma på nån vettig undanflykt till att inte träna... så de var bara att åka hem, klä om, o dra iväg på cykeln.
75 minuter step/styrka senare så va jag precis svettig... vilket förklarara varför jag duschade helt i onödan tidigare under dagen.
Men de är förjävla skönt o bli sådär äckligt flåsig. Man känner sig frisk o kry efteråt :)
Nyduschad o fräsch satte jag mit o tittade på Ensam Mamma Söker. Sista avsnittet.. :(
Jag gillar ju sånna serier...
Men jag tycker alla tjejer gjorde rätta val. Eller rättare sagt, dom valde dom killarna som jag trodde dom skulle välja.
Nu ska jag premiärligga med min dator i sängen... ungefär lika ballt som de låter.
Desperate Housewives avsnitt att ta igen!

Webcam i datorn.. de är grejer de... så här kan de se ut en söndagskväll kl 23.00

Godnatt

Inga kommentarer: