lördag 22 november 2008

Grattulerar

På min egna dag!
Nu är man 25!
Hepp!
O inga barn, inge hus på landet, o ingen vettig karl har jag lyckats hitta.
Men de kommer.. de kommer. Va så säkra...
Men när jag var 20 så trodde jag att jag skulle va vuxen vid 25. Men icke :)
Fast jag trivs. Orka med stress lixzom bah.
Varför väljer hunden o lägga sig på täcket utan filt, o med huvet på kudden för?
När hon har en sån fin filt som jag lagt ut till henne... typiskt.
Har blivit grattad av 3 stycken hittils! det är inte dåligt! :) när man bara vart 25 i mindre än en timme! Jävla nattugglor ;)
Ikväll hade jag bake-off tävling med mig själv. Lyckades göra en fin morotskaka iaf. Skulle försöka mig på en snickerskaka av nån form, men "kakan" blev lite för sockerkakig.. så jag vetefaen hur den smakar imorrn. De märks :D
Tur att N var med mig o handlade, jag var lika förvirrad som vanligt :P
Var ändå tvungen o stanna på hemköp för o handla de jag missade, de blev en hundring till, av nån jävla anledning... det är dyrt o fylla år! :)
Nu ska jag docka i sängen... imorrn väntar hundträning i norrpan, sen en gathering med familjen.
Fint!

Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis grattis!! vänta tills du fyller 27... DÅ har du ångest :P skulle göra vad som helst, nästan :P, för att bli 25 igen :D