torsdag 13 november 2008

Inatt jag drömde...

Kom just o tänka på en dröm jag hade härom natten. Helt sinnesrubbad:
Jag var i en lägenhet ovanför Platens. med en massa folk. Tror de var rätt många från jobbet.
Slipknot skulle spela på Platens just denna kväll. Fast Platens låg helt plötsligt där Harrys ligger.
Sen kommer det nån o drar i mig o säger att dom börjar spela snart! Så vi kutar ner till Platens som är Harrys, o då kommer hela gruppen SlipKnot in.. med rullatorer... fast dom är inte gamla... men dom använder på samma sätt på pensionärer gör. Helt plötsligt har jag ingen tröja på mig, utan står o skyler mig själv med en kudde. O när jag ska gå upp för att hämta en tröja så kommer jag självklart inte förbi allt folk, o då blir de ju sådär jobbigt, så man bara vill vakna... o de gör jag.

Hur ska man tolka en sån dröm?


läskiga grabbar...

Inga kommentarer: