söndag 2 november 2008

Hoppla Kerstin!

Blev väckt av fröken L som befann sig ett par mil från stan. Med vädjande röst bad hon mig komma och hämta henne. Vän som är så ställer jag självklart upp!
En liten roadtrip så där på söndagsförmiddagen!

Skulle ha åkt till Norrk o gått skogspromenad, men känner att jag inte orkar fara omkring mer idag. Statsar den här söndagen åt mig själv istället. För klockan 5 ska jag iväg på träningspass igen!
Träningsvärken har precis lagt sig, då är de dags för nästa ;)

Var ute med Abbie på plan förut o tränade lite. Hon har verkligen blivit 4 månader igen. Kommer inte ihåg nånting... ena dagen funkar det, andra inte. Som bortblåst!
Käkar allt hon kommer över o har helt glömt att man får konsekvenser om man gör det. Fast vad gör väl det? Ingenting gör ju ont, eller är obehagligt tydligen. Suck! Ibland är vi inte kompisar alls...

Blev erbjuden att åka till jönköping igår kväll.. lite väl sent, o inte världens bästa idé med tanke på halkan o mina sommardäck. Men en annan gång så!

Nu ska jag kolla på lite med DHW avsnitt. Love it.

Hej.

Inga kommentarer: