fredag 13 februari 2009

Check!


Ringde just Unionen o fixade med min andra anställning. Så nu var det löst!
Bra ju!
Jag visste inte att man kunde ha 2 olika anställningar på samma fackförbund.
Men si e kunde man.

Så här ser eftermiddagen ut, för jag vet att ni undrar:
-Slutar kl 17.
-Åka till systämet
-Köpa hundmat, som jag inte kunde igår eftersom jag glömde plånboken hemma :S
-Hem o rasta hund, möjligen tvätta lite vilket jag inte orkade igår.
-In till JenJen o käka lite godis o kolla The Hills. Maraton!

Tadaaa.



Dagens bild från JenJen (Googla på Ketchup)

























1 kommentar:

Anonym sa...

På tal om syftningsfel... ska du till systemet och handla hundmat? Abbie ska gå på´t i helgen alltså...
Själv är jag i trakten kring pickhult imorgon (lördag) kanske våldgästar lite. Hör av mig först...
Kram!!!