måndag 2 februari 2009

Jobbeeee

Sjukt att den här dagen inte har känts längre egentligen...
Men helt plötsligt när jag var ute på balkongen o tog lite frisk luft, så var det mörkt.
Hoppsan.
Nu är det bara 2h kvar.
Städa en JÄTTE äcklig lgh idag. Hemstädning. Seriöst. Det var som jätte tydligt att det var nån som var "gömd" där. Inga möbler typ. En soffa... massor med mattor, för hon gick omkring barfota. Gardinerna fördragna i alla rum. Det var typ en 4'a, men vi fick bara städa i ett av rummen, plus kök/badrum o V-rum. Riktigt skumt. Hon kunde varken engelska eller svenska utan pekade o lät, när hon ville nånting.
Skönt att den städningen är min nu, varannan vecka... själv. Hjälp!
Tjejen som var med mig idag var super trevlig. Hon pratade högt o tydligt om vad hon tyckte om saker o ting, o jag tänkte direkt "fan tyst! hon hör ju!" Sen slog det mig att ju inte kunde nån svenska.. :)
Anywhooo. Min städledare är totalt jätte virrig. Men de är ganska så kul ändå. Rätt skönt o veta att man sjläv inte är ensam om'et.

2h kvar... still counting.

Jag har blivit inbjuden till Gällivare. Dit är det 100 mil. Fast sällskapet verkar super trevlig!
O man får ju åka scooter...

Tåls att tänka på!
Hej!

Inga kommentarer: