söndag 15 februari 2009

Veronica´s



Utgång utan snedgång igår.
Kul o umgås med Marie som jag inte sett på flera hundra år.
Åkte in till Harrys vid 11.
Om bussen hade kommit som den skulle vill säga. Hata kommunalt!
Stog fan o frös i 20 minuter. Blä.
Mötte upp E o L. O sen var kvällen i full gång.
Fast alla var nog fulla utom jag.
Skönt att även E skulle upp o jobba idag o va social. Då var de inte bara jag helt plötsligt som var sugen på hemgång vid 1.
Trevlig afton må jag säga!
Var hemma vid halv 3 av nån anledning.
Alarmet tjöt igång vid 6.
INTE KUL.
Tog mig ett par snoozningar, sen var de dags o åka in o jobba en lite stund. Efter typ 3h sömn.
Att jag inte är tröttare än vad jag är nu, är ett under.
Inge bakis alls, inte en tillstymmelse till huvudvärk. Himla skönt! Ibland funderar jag på o sluta dricka. Alltså inte sluta dricka kanske, men sluta dricka så man blir sådär jävla apdrägg.
Det är såååå värt o vakna kl 8 på morgonen o INTE känna baksmälla.
Men men, kanske inte bästa löftet när man snart ska iväg till Rhodos ;)
Eller snart o snart.. I WISH att de va snart.
Hem igen vid 9 o tog de lugnt ett par timmar.
Sen vid 12 drog jag ut till Tallboda o tränade hund med P o en tjej från motala som kom o besökte oss. Trevlig liten efetrmiddag i finfint väder. Abbie jobbar på som bara den. Jag är helt imponerad över hennes styrka. Den har verkligen krypit fram nu på senaste tiden!
Sen va klockan 3. Då drog jag o P ut till pastoratet o rastade hundar. Jisses. Fröken Eliasson ska ha en eloge som klarar av 5 hundar o 2 barn varje dag! Även herr Eliasson oxå såklart :)

Nu är de återigen dags för mig att gå ner till tvättstugan o se om de finns nån maskin ledig.
Så svårt o sno maskiner när folk redan är där nere ju :P

Hej.

Inga kommentarer: