måndag 9 februari 2009

Mycket musik



Som sagt, det cirkulerar mycket musik i mina öron nu.
I like.

Hoppas den här veckan går snabbt.
Jobb i helgen.
O sån där jävla fjant Alla hjärtans dag oxå... då ska jag sminkas o göra stan på kvällen!
Hah! Lätta byten på stan då. Alla par är väl hemma o nördar sig framför en film o käkar hjärtbakelser. Gutt ju!
Förra året köpte jag hjärtbakelser, om jag inte minns fel.
O åt upp dom själv :D
BOYAAAA.

Fick ut mina biljetter idag!
Bra Nica att du haft fel kod o prövat med... jag är verkligen inte rätt person att ha fel kod, eftersom jag jobbar med skiten hela dagarna. Men ingenting förvånar mig längre. Ju mer nån påpekar att jag är trög, desto trögare blir jag.
Men det är charmigt!
Du skulle bara våga säga nåt annat.. ;)

Varför bor alla så utspritt?
Alla sliter i mig, vet inte i vilken ände jag ska börja med.
Eller börja o börja...

Nu ska jag se andra avsnittet av Sveriges Sämsta Bilförare.. jag garva så jag tjöt igår!

Inga kommentarer: