onsdag 18 februari 2009

Speed


Fick mig en uppläxning om energidrycker för ett tag sen. Denna gudagåva till dryck, men samtidigt satans påfund! Mycket i innehållet är ren skit. Skit som kroppen inte alls kan ta hand om. Vilket leder till att kroppen reagerar på konstiga sätt, bla bli pigg utan att veta varför. Typ. I korta drag. Jag gillar o experimentera. Köpa olika varianter, o gärna överkonsumera för o se vad som händer. Haha! Idag har får fått i mig 2st av dessa på bilden. Dom smaka rätt äckligt. Men pigg är jag! Körde tom en liten dans här på jobbet förut. Annars är det 6h kvar på min arbetsdag. Har redan avverkat 8.5h, vilket med lätt matematik blir 13.5h jobb idag. Japp! Det stämmer! Jag är sjuk i huvudet! Försöker att omge mig med bara positiva saker o människor. Jag kommer va hård, men det är ett måste. Hade jag fått välja hade jag nu inte suttit o sålt el nu. Att behöva övertyga en människa att spara 1000kr/år är ju skamligt. Vad är de för fel på folk?! Se över er ekonomi gaddämnit! Nu ska jag ta en svälj till o hoppas på ett besök av ett muntert beteende. Hej.

1 kommentar:

Anonym sa...

F.Y.I Jag har jobbat sen igår morse, dvs. 33 timmar, så dig är det inte synd om. Nu ska jag snart iväg och köra ett pass med Nordic Military Training Group, sen får jag sova! Kram