onsdag 11 februari 2009

Pimp my mouse


Denna söta lilla sak fick jag syn på idag på ett kontor. Sån vill jag ha! Nån som blir förvånad? :) efter städningen åkte jag direkt till mitt andra jobb. Satte mig i massagestolen typ 30min. Väl värt! Är som ny i kroppen. Vi fick även in en slags vibrator platta igår. Den var jag ju tvungen o testa här förut. Vet inte va den ska fylla för funktion. Man blir inte trött, inte svettig, ingenting. Den bara skakar. O de kittlas lite. O nästan så man fick lite ont i huvudet oxå. Men nån nytta gör den säkert! För säkerhets skull satt jag på den en stund oxå. O inte av den anledningen många pervon av er tänker på. Utan för o träna röva. Vi får väl se vad de ger för resultat. När jag kommer hem ikväll ska jag baka! Bröd! Grahamsbullar! Återkommer senare med resultatet. Hej!

Inga kommentarer: