söndag 1 februari 2009

Söndags funderingar

Ska jobba som ett as veckan som kommer nu, så jag passar på att ladda ur hjärnan på tankar o funderingar. Så jag kan avlasta hjärnan det nu. Klart.
Funderar helt klart på va fan som hände. Visst det var ett tag sen nu, o jag har ju mina aningar om vad som hänt. Men...
Står fortfarande som ett frågetecken.
Man göör inte så. Man bara gör det inte.
Man kan inte säga en sak, agera därefter o sen helt plötsligt sluta höra av sig, av en riktigt rutten anledning.
Självklart är de jätte onödigt för min hjärna o bry sig om sånna världsliga ting. Helt onödigt.
Men jag blev ju faktiskt glad där en liten stund. O man ska ge fan i o göra mig glad om man har för avsikter att backa. Comprende?
O flera stycken undrar:
Hur kommer det sig att du fortfarande är singel efter mer än ett helt år då? Vad är problemet? o.s.v.
Hallå? Jag är inte perfekt. Det finns tusentals saker killar kan störa sig på hos mig.
Jag är ganska snäll, rätt söt, väldigt omtänksam, vill gärna ha tid för mig själv så man inte sitter som limmade på varandra 24/7, står på mina egna två ben, envis, älskar att disskutera... ja... gud. Jag skulle nog knappt stå ut med mig själv en gång :P
Men jag har stora krav. Som egentligen inte är så stora. Det handlar mest om sunt förnuft. Det har de alltid gjort.
O humor. En stor skopa humor. Gu va långt man kan komma bara med det.
Men snart får man väl ta den där "halvdana" o leva sån där tråkigt svensson liv i alla sina daaar...
Bitter-söndag!

Den 28'e är jag bjuden på Maskerad!
Det ska bli såå kul!
Jag funderar på denna... http://www.eksons.se/products.php?cid=79&pid=5666
Haha.

Blev väckt inatt kl 5. Eller imorrse kanske man kan säga. Nån som inte kunde sova. Tyvärr var ju jag en av dom 7-8 miljoner svenska som faktiskt kunde sova kl.5 på morgonen. Så de blev inte mycket prat där. Men glad att jag kunde hjälpa till... så att säga.

Vaknade skönt utvilad vid 10.
Gick ut en svänga med hunden. DW pass i skogen med däcket. Fint var det!
Sen kom mamms o papps o hämtade upp mig vid 13 o vi drog till motala för o fira min broder.
Trevlans trevlans.
Ljusen hade kommit, så nu doftar det Jordgubb/rabarber här hemma... mumma!

Längtar som fan till sommaren.
Värmen, o umgås med vänner, ljust större delen av dagen o.s.v.
Rhodos i JUni.. feejnt.
GE mig... NU NU NU!

Dags o hoppa ner i sängen kanske. Larmet går av kl 5 imorrn. O typ resten av veckan... bläää.
Hur orkade jag i 3 år förut?!

Sjuukt. Inte kuuuuul, lars uloff!


Puss o Godnatt



Inga kommentarer: