torsdag 19 februari 2009

Torsdag

Fick just reda på resultatet av en tävling på jobbet som vi haft.
Jag vann tydligen ett pris! Visserligen va de typ 100 priser som skulle ut, men jag hamnade iaf på totalt 15'e plats av alla bolagen som var med o tävlade. Inte fy fan!
Ett par shyssta KOS-hörlurar.
Blocket? ;)
Jag är inte den som går omkring med sånna maffiga saker på huvudet.

Idag har jag fått iväg 2 elavtal iaf.
Inte helt åt helvette. Men de skulle behöva 4 till för o få lite extra pengar. Men det får vi helt enkelt avgöra till slumpen...

Imorrn ska jag upp kl 10 o träna med C. Jag är faktiskt riktigt pepp!
Sen blir de jobb kl 14-18.. typ... om jag inte hinner bli sjuk *host*
Har faktiskt jobbat typ 44h denna vecka.
Sån är jag.

Det lockas med WP tävling snart oxå.
Hade egentligen bestämmt mig för att tävla i halmstad o våran sommarcamp.
Just för att de ligger inte allt för långt bort, o de känns som en lagom tid att börja tävla i typ april.
Men nu är jag liiite småsugen på att åka ner till Karlskrona den 7'e mars.
Bara man hittar nån o samåka med. Åker fan inte själv! De blir för dyrt.
Jag vill ju se vad lilla damen kan prestera på tävling, med mattes nerver!
Men först o främst behöver jag se om min ekonomi innan jag åker nånstans. Vet redan hur mörk den ser ut, men man kan ju hoppas att de trillar in lite extra pengar denna månad än vad som är räknat. O anmälan ska va inne senast 1Mars. Kan bli taaaajt.

Jag har ju fått lite tips o råd av min personliga ekonom P.
Nica ska BARA handla med kontanter nästa månad. Så får vi se hur det går! Jag har stora förhoppningar faktiskt. O hoppas att det kan funka för mig fortsättningsvis oxå.
Kortet dras alldeles för varmt annars. Jag är precis värdelös...

Då håller vi tummarna för mig, o sen räknar vi ner från 2,5h som är kvar nu då.

Tjillivippen.

Inga kommentarer: