torsdag 26 februari 2009

Ett Shysst tidsfördriv


Såhär ser min arbetsplats ut idag. Motivationen är i botten. Ingen fattar ju, hur jag än vrider o vänder på allt. Däremot har jag bestämmt mig för lite förändringar. Igår pratade jag med min coach på säljet. Det är nämligen många som får kundtjänst uppdrag nu, men inte jag. O de berodde på mitt städjobb på morgonen. Att de kom i vägen. Så nu har jag sagt till städ att jag ska på utbildning hela v11. Sen hoppas jag på timmar här framöver. För de funkar fan inte o pussla längre. Orkar inte. Utbildningen verkar kul. Stena line kryssningar. O om vi skulle bortse från allt som har med jobb o göra så känns de som jag börjar bli sjuk. Fryser o svettas, börjar bli tjock i halsen. Hepp! Men inget stoppar mig från att leva loppan i helgen. Chokladfestival o maskerad! :) nu kör vi.

Inga kommentarer: