torsdag 12 februari 2009

Ingen vila, ingen rooo

Borde verkligen verkligen tvätta nu ikväll...
Men jag tror att alt jag ska på mig på lördag redan är rent...
Orkar jag se efter?...
Nej.
Har jag satt mig i soffan så sitter ja fan fast alltså!

Den här dagen har vart virrig!
Städjobbet är virrigare än virrigast!
Dom har ingen koll på nånting o de blir en himla massa onödigt åkande.
Nu ska jag upp o göra en extra hemstädning imorrn kl 8.
Annars hade jag haft sovmorgon till 10.
Glöm o dröm.
Dom flyttar på saker hela tiden! Vilket inte är skitbra då jag måste kombinera 2 jobb.
Nån som på rak arm vet hur de blir med a-kassan när man har två jobb?
Jag är ju bara med i ett fackförbund liksom.. o dom skiter ju fullständigt i mitt städjobb... usch, ännu en jobbig sak o ta reda på...

Jobbade sammanlagt typ 2h idag på kundtjänst. Hade fackmöte 2½h. Fint :D
Satt av 20 minuter efter mötet, sen fick jag åka hem.

Åkte o titade till mitt kommande boende. Tapetseringen blev skitbra!
Vilken bra snak jag har ;)
Hallen blev väl lite stark för ögonen, mönstermässigt. Men tror de blir fint när man får upp lite speglar o hyllor o grejer sen.
Visade sig att jag har inneboende oxå.
Började nämligen väsnas från skåpet i köket efter en stund. HÖGT o ljudligt.
Ringde P o frågade om jag vågade öppna. Vilket jag sen gjorde. Men då var de tomt. Men vad de nu var så var de STORT :/
Visst att jag haft en temråtta, som var helvit o hette Esbjörn (rest in peace homie) men tanken av att en vild råtta springer omkring i väggarna är INTE ok.
Inte ens om man namnger den.

Nu är de Sveriges Värsta Bilförare.

Måste garva lite åt Robert.
Han är ju störtskön!

Godafton


Inga kommentarer: