torsdag 12 juni 2008

bajsikkel

baaajsikkel, baaajsikkel, aj want to rajd maj baaajsikkel.
Visst finns det en låt som går så?
Känns som det.

Nyss hemkommen från en cykeltur. Va skönt det är o cykla!
Fast jag måste köpa en sån där vadderad sadel muff... får liksom ont... i... "mellangärdet".
En gång när jag körde spinning fick jag blåmärken mellan skinkorna! Det ni! :)
O ändå har jag en sån stor röv säger dom... märkligt.
Abbie är en duktig tjej o älskar o springa. Eller ja, "trava", jag törs inte cykla för snabbt.

Isabell ringde igår o ska Penhipp'a Baby, men jag väntar till efter semestern jag. Måste se över ekonomin tills dess.
Hoppas det är bra med babys höfter, annars blir ju jag orolig oxå :(
Fast Abbie har inte visat några symptomer för stelhet eller värk iaf.

Hade ett litet möte med Godis killen idag. Han var en skummis. Skumbanan!
Jag är inge vidare nöjd med lönen. Så jag tänkte att jag provjobbar den 28'e, sen får vi se. Har vid närmare eftertanke ingen speciell lust o jobba under min semester heller.
Skulle hellre stå i nån klädbutik o sälja lite istället. O så får man ju säkert personalrabatt. De vore ju toppen bra! Ska fixa o trixa med det o hoppas på nåt efter semestern.
Lite extra klirr i kassan!

o just d just d just d, jag köpte mig en pocketbok igår Jag köper nästan aldrig (?) böcker!
Mias systrarju. Den har jag ju helt glömt bort o läsa. Jag känner mig lite smart. För man är smart när man köper böcker.

Imorrn ska jag o C ut o titta på studenter. Den första som skriker "vaaar är mösssorna" Ska jag bitch-slapa :D

Nu ska jag dusch, disch, dasch.


Hett, hett som fan. Pax för den i mitt hus sen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Denna låt du tänker på eller? ;)
http://www.youtube.com/watch?v=qhKUJrsFX5I

Nica Hansson sa...

De stämmer precis det :D