måndag 9 juni 2008

Jag är en Mediahora

- ingen vill ha mig. Va de nån som sjäng i BB kommer jag ihåg.
Kanske därför jag är snigel fortfarande :P
Av alla repotage som gjordes under Wp tävlingen i lördags så r jag med o härjar på varenda en :D
I NT's artikel är vi med på flera bilder, plus en liten kommentar i slutet.
i NT's Web-Tv går jag förbi när dom intervjuar Johanna.
i Kanal Lokal, som mamma ringde i påminde mig om, är jag med o blir intervjuad.
Riktigt förvånad själv över att jag inte ser flummigare ut!
Linas kommentar - "Fan va världsvan, ser ut som du inte gjort nåt annat!"
HAHA!
Synd att Sporten inte sänds på deras Web-Tv, isf hade jag kunnat länka. Men ni som sitter i östergötland kan ju iaf glutta imorrn kl 15.15, eller 17.15, om dom nu sänder samma sportprogram som idag? Jag ska iaf se igen :D
Lina o jag samamnstrålande i eftermiddags o släppte lös hundarna, så dom fick brottas o bada. Abbie fattar fortfarande inte de där me do simma, men vi ska släppa dom vid nån strand nästa gång så de är lång grunt!
Sen grillade vi korv o såg min Tv-debut. Så härligt att kunna sitta på altanen till kl 21 o snacka skit, utan o frysa.
Sommaren är häääär... som en ängel... utan vingar.. bakom ryggen... ;)

Nu är kl as mycket, O jags om hade köpt en chpkladkaka.. :(
för käka den imorrn.
Nu blir de sista kvällsrundan, sen sängen.

HEJ!

Inga kommentarer: