tisdag 17 juni 2008

Jag dog

Igårkväll var jag riktigt duktig faktiskt. Gick ut med Abbie kl 21.
Sen gjorde jag ett stopp vid datorn innan jag hamnade i sängen, men jag tror nog banne mig kl var 22!
Ibland önskar jag att de ska va sent när jag går o lägger mig, för är kl efter 23 så kan man oftast somna till scrubs, de gillar jag.
Men igår så kollade jag på 5'an en liten sväng. Norges Härligaste... fast man säger de typ på norska, så de låter ju lite annorlunda.
O tro på fan att jag garva! Jag garva så tårarna sprutade! eller så tjöt jag så jag garvade, är inte riktigt säker. Men jag höll iaf på o dö.
Vid sånna tillfällen, när man just är ensam oxå, så undrar jag om inte grannarna tror att jag är mental.
Ligger o asgarvar för mig själv, högt o ljudligt, med gråt-klumpen i halsen!
Anledningen till att jag tjöt av lycka var troligtvis för att jag var så trött. Men I love it anyway.
Programmet är iaf som en ripoff på Filip & fredriks hundra höjdare.
2 norska bröder som far landet runt o letar efter konstiga människor.
Igår träffade dom på Kiwi Bob. Vad jag han o förstå så är han stammis i butiker, bokför utgångsdatum, sen när produkterna nått utgångsdatum så handlar han dom, meddelar leverantören o får en massa gratis grejer. Klockrent :D
Dom träffade även på en skojjare som leker rollspel i skogen. De var där nångång som tårarna spröt åt alla håll!
Helsköna norrmän helt enkelt, o jag törs nog säga att den ena brodern (blonda) är riktigt snygg, om han skulle klippa sig vill säga. Hatar långhåriga killar.

Här är ett klipp med KIWI- BOB.



Hitta bara klippet på 5'ans hemsida på rollspelsmannen. Check it out!!!
Han ser ut lite som smeagol.

"Oskefisen!"
"Look at my fence..."
"Sikta på penis"
"Cut him some slack, här va..."

Jag dog igen när jag kollade på't. Jesus! :D


Nu kurrar magen, så de ska snart lagar pytt-i-pannan.

Ska tydligen flyttstäda åt herr P.
Har verkligen delade känslor för detta.
Han må bjuda på mat, annars får de va.
O kanske efterätt tillomed.
Vad gör man inte för ett Ps2.... eller?

Vill att de ska bli midsommar nuuuuu! Är så jävla taggad!
Ända ut i fingerspettsarna! .D

O vetni att jag faktiskt såg att jag skrivit GodTjänt. Hur pinsam är jag?
GodKänt, gaddämnit maddefakker!
Jag som slutat leka med dyslektikern... de borde fan gått över nu kan man tycka ;)

Ska in o lämna lite CV'n till olika butiker här oxå. Extrajobb is the shit.

Så, nu får de va bra.

Familjen Hansson samlad.
Helt ovetandes om tårkalaset som komma skall...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Det programmet är klart bäst!

Anonym sa...

sa Lola