onsdag 25 juni 2008

Ja de va ju onsdag

Förr i tiden var de OC på onsdagar. Nu är de nåt annat blaj o titta på.
Konstigt nog o kors i taket så är jag inte så sugen på tv-tittande om kvällarna längre, oftast är de bara skit eftersom alla bra serier har sommaruppehåll, o sen för att de just är sommar (?) så känns de som man ska hitta på saker istället för o sitta hemma o glo på en dumburk.
Aja.
Snart är de ju semester, då ska jag ta tag i brännboll o fotbolls spelandet! Jag är lekledare :)
En övveraskning från Abbie till mig när jag kom hem idag.
"Varsågod, jag tuggade sönder dina papper från skattemyndigheten!"
"Sen sultade jag bara lite på din mobilpåse, för den såg så god ut, o hårbandet, ååå.. typ allt som jag fick tag i som låg på bordet"

Var o köpte ny mat idag oxå. Doggersfoder. på Dog Design i Tannefors. Självklart kom jag därifrån med ett halsband oxå :P Fast jag behövde ett nytt stryp, för de gamla gick ju sönder. En kedja med rosa snöre i, fantastiskt flickigt!
Ska handla mat imorrn, sen ska jag fan hålla i pengarna till semestern börjar.
Kan jag inte tjata liiite till om just semestern? Den nämns ju inte så mycket i den här bloggen.
Stackars satar som är arbetslösa, dom har ju semester hela tiden. Vad ska man då uppskatta?
New and shiny bowls...

Tjillivippen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad busig Abbie har varit idag då!!

Anonym sa...

Jag skulle tycka att det vore skoj om du la upp lite bilder på hunden din på bloggen... :)
Ang. skattepappren så kan du ju alltid köra med den gamla "jag-har-inte-gjort-läxan-för-att-hunden-åt-upp-den" -bortförklaringen, när skattmasen kommer...

Nica Hansson sa...

Jo hon har sina dagar den där damen. :)

Stefan: Bilder på hunden o prat om semester kommer vara överflödande en tid föramöver. Precis vad som for igenom mitt huvud när jag kom hem "My dog ate it!" :D