tisdag 10 juni 2008

Segt

Både kroppen o snoret. Supersegt!
Det kommer inte ut när jag snyter, o de hänger inte med in när jag snortar.
Jävla märkligt.
Men säkert påväg bort nu då!
Lina o hennes karl ska snart blir grannar med mig! Igen! typ. Eller ja. Lina bodde ungefär där förut.
Ett hus som först var till salu, men nu ska de hyras ut istället. O hon ska kanske starta hunddagis. de kan ju inte bli bättre!
förutom att jag är så fruktansvärt jävla trött på mitt liv, att jag bara vill söka nytt jobb i annan stad o bara dra.
Så skönt de vore!!
Nytt jobb, fler nya vänner, ny stad. Skulle va helt underbart just nu!
Men vågar man ta steget?... ne, just det.
Kanske får ge mig ut på nätet igen o hoppas man hittar nån karl som bor en bit bort :)
De har ju funkat förr :P
Om de så bara vore en flytt till norrköping som närmst, så skulle de kännas skönt. O bara göra nånting!
Jag går ju här hemma o möglar snart.

såg mig sj'lv igen på tv förut. Herrejesus va uttorkad jag ser ut o nervös, o vad pladdrar jag om? :D äh, men kul var de iaf.

Dö halal står som närmast på schemat. Guuud så skönt!

Wasa Lejon - Big böut
Inka & Abbie
Inka diggar Hobbe'rt
Djuren väntar på mig i sängen...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag säger som jag sagt i ett år nu: Välkommen till Göteborg! Det är bara att säga upp lyan o flytta ;-)

Anonym sa...

Ajja bajja Anna!
Inte ta V härifrån :P

Anonym sa...

Hörrö! Ta dig i kragen och flytta till Lund! Där nere (jag skulle skrivit "här" nere, men jag är i det förbannade Götet igen, så...) är det toppen! Nära till Europa, alltid fint väder, det finns inte en människa över trettio, alla är snygga och tjänar bra (utom studentjävlarna) Kom!!!
Du behöver inte oroa dig heller, Abbie lär sig snart att skälla på skånska.

Nica Hansson sa...

*Haha* Åh va härligt med alla välkommnanden! Ja vi får väl se vad jag hittar för stolpskott på nätet... Spraydate nästa?