lördag 21 juni 2008

The day after

Gör ingen hel samanfattning nu om gårdagen. Ska snart iväg så de hinns inte.
Men de var en trevlig dag på landet med ett glatt o härligt gäng!
Pix'en kommer lejters. Don't you worry boys and girls... ;)
Kvällen bästa namn på skiva va helt klart C's: "Gamla låtar som fortfarande funkar vol 1"
Jag va sådär jätte fyndig o döpte min till "midsommar mix 2008" inte helt skitkul.
Mest "uppskattade" låten för kvällen blev nog Mr Cool Dr Alban mix, o sjävklart "Vaaar är boxen? Däääär är boxen!"
Jag har bestämt, med lite uträkningshjälp av pappa, att jag får köra nu, efter 7 carribean o en halv flarra rosie rosie.
Ja, dumbom, som jag drack igår förstås...!
Abbie ska med!
Mamma o Pappa är barnvakt åt Dennis. De bara sprudlar ut nya uttryck o ord ur den ungen. Som en riktig härmapa är han!
"Abbie heter hunden!" Skrek han i bakgrunden när jag pratatde med pappa :)
Ska ta med kameran oxå.. men vill verkligen verkligen ha en ny. Min pappa har köpt en ny. såklart. Han köper jämt nya saker. Den va jättebra! De va enjävlamassa x optisk zoom på den så jag kunde zooma in grannen på flera meter avstånd o ta ett klart o fint kort :) Värsta spycam'en...
Aja, nu ska jag fräscha till mig o dra iväg.

I'll be back.



Inga kommentarer: