onsdag 18 juni 2008

Den som väntar...

Försöker få tag i självaste Djurdoktorn. Men de är upptaget hela tiden. Tydligen fler som vill prata med han.
Ska boka tid för PennHip röntgen. Får med mig 2 tjejer till så de blir lite billigare oxå.
Ska bli jävligt spännande o se resultatet.

Igår när vi cyklade en sväng så kom "jesusbåten".
Shalom Oskarshamn.
Dom sjöng... väldigt mycket. O högt. Först trodde jag att de va nån jävel som dragit på stereon för fulla muggar, men icke. De va ju Jesus båten!

De har varit så lugnt o skönt på jobbet nu dom senaste dagarna. Chefen har semester :P
Ingen streeeess, o inga sura miner. Allt har flutit på bra o vi har blivit klara i godtid, dvs fått åka hem lite tidigare. Kan de inte alltid få va så?
Kollade min löne spec igår oxå, höjningen jämnades upp till hela tusental - trevligt!
Skillnad från förra stället där de höjdes med 300kr/år. Hurra?

Funderar på o ta godisjobbet ändå, tillsvidare (dvs till jag inte pallar längre) då får jag ju starta på en gång, o kan redan börja samla lite stålar. Ska ringa o prata med bruden som kör nu, se om hon har nån inside information om skiten.
Jag kommer bli tjocka korven! :)

Nu ska jag snart iväg till Yxbacken igen. Känns lite kul o komma dit efter den hektiska helgen. Nu har jag lugnar ner mig. Hoppas de är fler än jag som kommer bara. Annars blir de iosf mer tid för Abbie :P

Svängde förbi las systemas påvägen hem idag o köpte en flarra rosie rosie. Har 12 Caribbean kick som väntar färska från tyskland oxå. Hoho. All in you say?


Vi säger väl så då?

PöZz

Inga kommentarer: