måndag 16 juni 2008

Raindrops keeps falling on my head.



Fast de behövs kanske regna lite efter all solsken som vart.
Alla gräsmattor är ju helt uttorkade. Inge skönt o springa barfota på inte.
Idag kom C tillbaka till jobbet så nu slapp jag iaf va ensam hela dagen.
Hoppas så innerligt att dom här 3 veckorna kommer gå snabbt!
Samtidigt känns de lite annorlunda med semester i år, med hund o allt.
Jag vill ju inte åka iväg o göra en massa saker där hon inte kan följa med. Det skulle ju kännas dumt. Aja, sånt där löser sig. Än sålänge har jag ingenting bestämmt alls, på 4 veckors tid.
Hur underbart klingar inte det?
Jag har abstinens efter närhet. De kommer o går i kurvor de däringa...
Kanske mest för typ alla omkring mig har sällskap, känns de som.
Som vanligt är de jag o C som är sniglar igen, haha.
I helgen är de midsommarafton. Herrejisses va fort tiden går!
Kommer nog bli kanonkul tror jag. Hoppas på bra väder iaf, så man kan slänga sig i buskar o sånt, som vissa lekar kräver :)
Var ute o gick med hunden i 30min förut.. spöregn. Fast de gjorde egentligen inte så mycket. Lite uppfriskande :P
Nu ska jag slänga mig i soffan, med gott samvete.

Hepp're.

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp nu är eliten tillbaka på jobbet så alla nötter där får allt ta och se upp. Vi två regerar!!!!