lördag 28 juni 2008

Hollaballoo

Igår var de middag med ett glatt tjejgäng.
Vi intog Mörners, såklart... hmm... satt tillomed på samma plats som sist :P
Käkade o mådde gott.
Sen fick vi lite spring i benen o drog iväg till 55'an för o uppleva gamla minnen.
Träffade AJ som va amerikan så de sjöng om det. Pluggade till läkare "drug-doctor" :D O gjorde lite master degrees eller dylikt här i Linkan på universitetet. Inte illa.
Berest var han, vart i många herrans länder. Mycket trevlig karl med trevligt utseende. Besökte Linköping ca 1 ggn om året/halvåret. Skulle idag åka iväg till grekland... de va ju jävla typiskt.
Han red hit på sin kamel Frida och han uppfann det nyaste nytt "Uppåt fem!" a.k.a High Five.
Motorcykel, sportig bil o hund väntade hemma i staterna - Montana.
Varför finns inga sånna svenska killar? I östergötland? Typ linköping?
oh well.
Drog tillbaka till mörners för ett kortare gästspel, sen bar de vägen hemmåt.
Vaknade ganska så pigg i morrse ändå. Funderade på om jag var lite bakis, men icke. Skönt!
kl 08.00 blev jag upphämtad av tjejen som skulle visa mig godisjobbet idag. Självklart var det ett bekant ansikte o vi hade många gemensamma "vänner".
Hon va trevlig o de gick smidigt o jobba. Var faktiskt inge svårt alls att hålla sig från att äta godiset ;)
De där ska jag nog fixa, piece of cake..
Åkte till norrköping för o träna hund ganska så direkt efter jag kom hem. Varmt så in i bängen var det där ute! Gick upp för helvettesbacken, dom andra hade redan hunnit iväg o tog den långa vägen runt backen. Jag körde hårt o drog upp för den typ 90graders lutande biten, joohååårååå!
Mycket trevligt gäng är vi o jag trivs som fisken i vattnet med dom människorna!
Ta åt er ;)

Ikväll visade det sig att de blir kalas igen... galli gallej!
Men första ska jag at mig lite knark, har s ont i huvvet. Ett litet vil på det så man orkar med kvällen, o sen en pizza tror jag.

På't igen bah. Nu kööör vi råh, prittis!

Inga kommentarer: