tisdag 24 juni 2008

Jag förstår inte

Hur jag funkar ibland.
Alls.
Iaf när de gäller pengar. Jag är livsfarlig. Lyxfällan nästa :D
Fick för mig att jag verkligen verkligen behövde en rosa Peak tröja idag för BARA 500kr. Klart jag måste ha en sån! Jag som så ofta annars köper kläder med kända märken på...
Men tog mig till insikt o köpte ingen jävla tröja :) Inte idag iaf...
Köpte 2 nya matskålar till skrållan istället. Rosa med svarta ben på - übertufft!
C ska ju snart till Las bulgarias, då får hon handla lite äkta fejk åt mig istället ;)
Annars då? Jo då, bilen går bra.
Tiden flyter på bra här, de ser ljust ut. Semester kommer när jag ens hunnit blinka!
Utan att skriva för mycket, men jobb o chefer är ju speciella. Är dom inte mördare, som på förra jobbet, så hålls dom med våld :P
Härligt. Bäst o passa sig... Städyrket är inte o leka med.
Vi hörs hörrni!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad har din chef gjort nu då
Snysnikeeeeeeeeeeeeen!!
Japp,om jag minns rätt så är han från Picket!