tisdag 5 maj 2009

Åh lediga dag

Jag borde verkligen ha flera sånna här lediga dagar i veckan.
Jag är så kreativ då!
Vaknade kl 8, åkte iväg till gymmet. Körde lite styrka 1h. Handlade lite på Hemköp efter det, o tappade bort bilen i parkeringshuset... jävla djungel.
Sen hem o käkade frukost, gjorde protein smoothie som smaka "sådär", o sen iväg till bruksa för o träna lite agility med damen.
Hon är duktig hon, men lite tankspridd. Sen fällde hon ett hinder som hon sen blev lite rädd för, men skam den som ger sig, så tillslut hoppade hon över båda hindren fint o då slutade vi.
Åkte hem o slappade lite, lagade lite lumch som ni såg, den var oxå "sådär".De lät ju så himla gott, men ack så smaklöst det var.
Sen iväg o träna hund igen med P. Drog tungt tungt, o hon kämpade så fint så.
Måste ta tag i den träningen nu igen, de har ju blivit lite latsida när man inte kan börja dra direkt utanför huset som förr. Men man behöver ju bara hoppa i bilen o åka över vägen, sen är de fritt fram.
Åkte bort o hyrde mig en film, o köpte en låda vindruvor..
Så nu ska jag o Abbie dela på den o titta på "Kärlek 3000"... de va de bästa jag kunde komma på.

Hej svejs

Inga kommentarer: