måndag 11 maj 2009

Jag läängtar o längtar



Det där är jag om ett inte allt för långt tag.
O inte nog med det så är det 7 sköningar till som kommer ligga o flyta :)
Uj Uj Uj va de ska bli roligt.

Just det brudar, jag anmälde oss till Ullared serien som ska börja sändas på 5'an sen, höhö.
Så vill dom filma våra fina trynen så tycker jag att vi offrar oss o åker en sväng :P
Skön jag är.

Per Gessle o stockholms resan igår var väldans trevlig!
Pappa var chaufför på dit resan o jag tog över efter nån timme påvägen hem.
Sjukt skön bil han har farsgubben.
Käkade gott o Pelle G rev av några fina bitar. Det bara skriker Sommar om den mannen. O körtjejen sjöng så väldans vackert, men dansade destå sämre.
O så kom den stora övveraskningen Marie Fredriksson inklampandes i slutet oxå, alla blev som galna. Jag höjde förstås bara ett ögonbryn. Kul o se att hon är så älskad.
Kul oxå o titta på alla, för det var en herrans massa av dom som köpt biljetter av mig :)

Nu har fläktkillarna vart här. Dom fick skäll av Gittan. Dom hade nämligen slängt av frysen så den kommer imorrn istället.
En av grabbarna va rätt het faktiskt. Fast han hade nån dialekt. Men ändå visste han att de låg en fotbollsplan bakom huset, o kollade snett på mig för att jag inte upptäckt den än. Man lär sig nåt nytt varje dag! Han va säkert gift. Hängde lite med dom i köket, sen satte jag mig i v-rummet med en morrande Abbie. Så väldans välkomnande hon är.

Nu ska jag sätta i mig nåt litet för jag är hungrig, sen blir det ett gympass - Bodystep.
De blir fint de!

Hej hej.




Inga kommentarer: