tisdag 19 maj 2009

Det var den Tisdagen de

Bra mycket bättre än gårdagen!
Dock har dom äldre vart här... vilket inte är jätte trist.. men man blir ju lite mer låst.
NÅN viss P hade visst skvallrat om att jag skulle klippa gräsmattan oftare?... dämn you...

Åkte till gymmet o tränade vid 11.
Så skönt o kunna va där när de inte är fullproppat.
Bara jag, några snygga instruktörer... o några till ;)

Lagade lite mat när jag kom hem, sen åkte jag iväg till norrköping.
Som om inte gymet var nog så sprang jag som en tok i backe.
Abbie skulle testa sprint-pull... eller va vi nu kallade banan. En av 3 tävlingar som vi ska ha på sommarkampen.
Hon bättrade sig 20sek på andra varvet :)
O inkallning på tid i uppförsbacke blev 9,7sek. Bra där!

Nu hoppas jag att schemat för Juni har kommit upp när jag kommer till jobbet imorrn. Så jag kan se hur jag ska jobba den helgen. Har inte haft en tanke på det tidigare... jisses.
Ska ju ut med flickorna på lördagen o fira födelsedag! HURRA va kul de kommer bli!

Jen o jag pratade om ett litet uteserveringshäng nästa helg, de skulle va gött.
Jobbar ju heela den helgen. 9-16 förvisso, men jobbigt ändå.

Jag tror jag avverkat snart 2l juice på 2 dagar. Bravo tropisk är ju helt fantastisk!

Nu ska jag avverka lite Greys... har ju redan kollat ifatt DHW så de är ju ingen idé o se de på tv :P

Just de! Fick hem en ny router förut som jag hämtade ut.
Flyttade runt en massa sladdar.. o ja.. nu vet jag inte hur de ser ut här hemma... strömkablar tamigfan överallt. En elektriker skulle gärna få komma förbi med lite tips o trix :P
Men dra på trissor att den nya router/modemet funkade direkt! Jag behövde inte göra nånting.
Jag som trodde att ajg behövde gå igenom hela installationen åter igen, o att Tv'n skulle lägga av o installeras om, men icke. Halleluja!

Nu ska jag äta upp mina rostmackor med marmelad o ost... o min juice... finns inge godare.

Trust me.

Inga kommentarer: