onsdag 13 maj 2009

Sällskapssjuk!

Jag säger det igen, o igen o igen.. men de va tamigfan bättre förr :)
Oj så mycket folk man umgicks med, in på sena nätterna, även att man skulle upp o göra sig ordning för skola kl 7 dagen därpå.
Nu då? Neee, nu är man helt plötsligt gammal. Gammal o grå, o hängig!
Snart sitter man väl vid matbordet o löser korsord oxå... gör mig en tjänst, kom o skjut mig då.
Jag önskar att man bara kunde umgås lite mer ofta med alla man känner. Inte bara jobba i veckorna o träffas lite då o då på helgerna... att nån bara ringer o säger:
"Hej, jag kommer bort till dig om en stund"
Ja tack, varsågod du är så välkommen så.
Jag saknar typ 2001/2002 nånstans där ( jag o årtal...) när vi träffades o spela brännboll, eller fotboll o bara hängde. Satt o fikade på C's uteplats o lyssnade på roxette :D Fikade o spelade kort. Ja allt va vi nu gjorde. De va så lätt då! Bara några samtal så var alla samlade på plan.
Nu måste man styra o ställa o ringa o tjata för att ens få ihop 5 personen på samma ställe, samtidigt... Inge kul.
Har sagt att jag inte tänker krusa folk, o tjata... men i sommar får de fan ta o bli ändring alltså.
Då ska vi ses o grilla... o jag har fotbollsplan precis bakom huset... o jag skiter fullständigt i att jag är 25 år gammal! :)
O HÖR SEN!

Fick hem ett glädjande brev i lådan idag.
Mitt kanal kort till tv'n.
Har ju en digital box som jag fick låna av pappa , men eftersom det här är IP-tv så kändes det som att de säkerligen är nån sladd som jag behöver för o få skiten o funka. Så jag lät det vara.
Däremot var jag på affären förut o skulle skicka iväg mina postorder trosor, som jag sagt upp, men ändå fick. 55:- kosta skiten o skicka tillbaka! Varför? Jo får de svenska företaget är belagt i jävla nederländerna!... finns det föresten? Eller är netherlands typ Holland? Jag är sämst på geografi, men de ringer en klocka.
DÅ iaf fick jag se ett stooort paket som stod där som det stod Visasat på!
Så jag hoppas att det är till mig. Vad det nu är detta stora paket kan man ju undra...
Man skulle kunna tro att det var en hel parabol... o isf är de ju inte mitt... men jag hoppas iaf!
Orkade inte bråka med killen som jobabde där, o va helt slut själv efter att ha slickat typ 7 frimärken... om inte hög.
Får vänta.. avi'n lär ju ligga på lådan imorrn isf.

Imorrn är första dagen på en hel vecka som jag ska jobba 8h. Gud så bortskämd man är.
10.15 till 19. De ni!
Vet inte om jag ska unna mig lite gymmande ändå imorrn efter jobbet. Men de lär ju va fullt med folk då...
O på fredag är de dags för glidar tiden 18-21. OVÄÄÄRT. men ändå.

Agilityn gick bra ikväll! Hon tog 3 hopphinder, o 2 andra kombinationer. Duktig tjej!

Nu är de väl dags o sova lite kanske...

Godnatt.

Inga kommentarer: