onsdag 27 maj 2009

Godnatt sverige.


Imorgon är en annan dag. En onsdag. Ska jobba 8h, känns inte pepp. Idag har jag köpt kompostgaller o byggt ett staket, typ. Åkte till bruks o körde agility typ 15min, sen var hon helt slut av värmen. Blev inge norrk, åkte o tränade istället. Bodypump. Satte sina spår i söndags, o imorrn lär de väl kännas likadant. De känns att man lever! Sen lagade jag mat. Pasta med kyckling/bacon o creme bonjour lök o nåt mer. Min privata bilmek ringde idag o gjorde mig påmind om att inte kan unna mig nånting mer denna månad. 6k i bilrep väntar. O då är de billigt om man ens skulle våga kolla va de kostar på verkstad. Så va de slut på de roliga kan man väl säga. Jag hatar egentligen allt som har med pengar o bilar att göra. Aldrig ska man få va lycklig. Har idag oxå märkt hur Jävla varmt de är o bo på övervåningen! Som en bastu. Förjävligt. Allt är Förjävligt just precis nu. O inte är jag sömnig heller. Godnatt

Inga kommentarer: