fredag 22 maj 2009

Thank god it's frajdej

Idag var en händelserik dag.
Eller inte.
Ganska kul att hela bygget klappa ihop med åskan som kom idag...
Undrar hur bra DET var med tanke på all kundtjänst vi håller i våra händer.
Pang så slockna datorerna... sådär lagom lägligt en kvart innan jag slutade :)
Tog en liten rast, o åkte hem, lämnade dom andra med havererade datorer!
Men dom fick säkert igång allt igen sen, kan man ju hoppas.
Många jobbiga kunder idag.
En arg norrman tex. Jag vet, norrmän kan inte va arga. O de kunde egentligen inte denna man heller. Han var mest sarkastisk. O idiotisk. Det mesta negativa man kan komma på som slutar på -isk, even. En sån där som man så gärna ville slänga luren i örat på. Men jag blev faktiskt förbannad till slut.
"Ska du ha min hjälp eller inte?"
Han ville prata med min överordnad, sen la han på.
AS IF att du får.

O eftersom de spöregnade sådär lagom skönt när jag slutade så skippade jag gymmet o åkte o handlade lite gött istället.
Sen på med regnkläder o ta en prommis med hunden. Ibland är jag så tacksam över att hon hatar regn, för de behöver inte bli några längre vändor.
Står i valet o kvalet om jag överhuvudtaget ska tävla med henne på sommarkampen. Har ju knappt tränat nånting. O ska man tävla vill man ju ändå ge allt. O vi kommer defenitivt inte slå några rekord om vi tävlar nu. Tror jag kommer strunta i det o köra dom andra små roliga tävlingarna bara. Speedpull - då ska hunden dra halva sin vikt genom en slalombana, powerpull - då ska hunden dra hela sin vikt, samma bana, o Sprinten - inkallning på 100m i uppförsbacke. Kommer bli sköj! Men men, man kan ju alltid ändra sig.

Köpte hårfärg- Blond(are) med ljusa slingor.
Färgen hände det ingenting med... ok, håret blev typ 1 nyans ljusare. O slingorna blev väl lite ljusare än förut. Man skulle kunna säga att jag betalade ~100kr för att håret skulle lukta mumma! För helvettes jävlar va gott inpackningen luktar. Som godis! De ni, karlar där ute.

Här är lite för/efter bilder
(man ska ju alltid se så tråkig ut på före bilden/ o super nöjd på efter bilden)




Ja, sen satt jag där med alla mina göttigheter som jag handlade, o kände att de var dags o köra ett rejs på gymet innan allt skulle intas.
Sagt o gjort. Lite mer folk den här gången, lite ögongodis ;) Körde lite mer än 1 h. Tiden går så fort.

Åt så jävla god mat förut!
Karrekotlett med potatisgratäng. Jisses. Jag rapade högt o ljudligt!
Nu vankas naturgodis o pepsi max.

Allt blir så mycket godare när man unnar sig det.

Inga kommentarer: