torsdag 7 maj 2009

Inte kul.


Avverkat mina 5h på jobb idag. Så fruktansvärt skönt att inte behöva jobba 8h varje dag. Helt ofattbart! Jag har alltid jobbat heltid, o vart inställd på att jag måste de för att klara mig ekonomiskt. Men nu med skattesänkningen så kan jag jobba 75% o nästan få ut lika mycket dollars. Om detta nu stämmer o håller så är jag mäkta lycklig! Har vart så hurtig idag. Först ett pass i gymmet. Stans träningsvärk fortfarande sen i förrgår. Sen iväg till norrköping för en sväng i spåret med hanna o christian. Blev sammanlagt 1mil! O jag blev trött. O jag hade inte fotriktiga skor. Som ni ser på bilden! Usch! Nu ska jag se roomservice. Hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Big Foot var ju inte vacker innan... fan Nica, jag öppna din blogg under lunchen!

Varifrån kommer det här med skattesänkning, kan du blogga lite mer om det. Källa? Något jag missat helt!
Tack på förhand :)

Mvh
P

Nica Hansson sa...

Mina fötter är sockersöta! Med eller utan blåsor.

Ja inte fan vet jag! Det har väl nåt med dom där jävla blå som vi valde fram att styra landet? NÅT bra förde det med sig... Tror du kan förklarar de där bättre än jag... Komigen nu ;)