måndag 25 maj 2009

De tar sig!

Solen skiner, o hela världen ler!
Typ?
Iaf jag. idag ler jag mycket.
Trots en herrans massa på jobbet, jisses.. hann ju knappt andas ut mellan samtalen.

Åkte till Ikea efter jobbet.
Man skulle kunna tro att det är mitt andra hem.... o de skulle de tekniskt möjligt kunna vara... dom har ju liksom allt... om de inte vore för larmet som slår igång nattetid.
Jag struntade blankt i att köpa hatthylla! Det fick bli en radda med krokar istället. Fint om ni frågar mig! Sen fyndade jag en laptop väska, en gullig krok till abbies koppel, möbeltassar.. ja.. lite smått o gott. Sånt som man verkligen jättemycketbehöver.

Tog mig en cykeltur när jag kom hem i långsamt tempo, bara strosade runt lite med hunden.

Sen iväg o träna.
Både Jen o jag kom på att de inte va nån jätte bäst idé. Både hade magisk träningsvärk efter gårdagen, både i ben/armar/bröst.. ja hela kroppen typ.
Men körde lite rygg o armar iaf.

Hem o ladagde finfin mat.
Skagenpanna med torsk o färskpotatis!
Gud va jag älskar färskpotatis.. o den blir ännu godare om man kokar den tillräckligt länge! Vilket jag inte lyckades med idag. Jag är typ sämst på o koka potatis.
Till potatismos går de bra! För då SKA den koka sönder...
Passade på o lapa den sista solen genom att äta ute i trädgården.
Abbie attakerar dom stackars piggelkottarna - inte ok.

Ringde o skällde lite BBB. Men de va visst jag som hade fel i slutändan, men jag skulle iaf få kompensation för mitt trasiga bredband.

O min tomatplanta växer så de knakar! uj uj uj. O bubbarna börjar oxå ta sig... gu va gött.

Nehe, om man skulle avsluta denna dag med att visa hur händig jag är, hur stor o stark jag är, hur fin min dataväska är, o hur söt min tomatplanta är?








Tadaaa!

Inga kommentarer: