måndag 18 maj 2009

Dagen som var

Gick en promenad.
Åkte bort till P o hämtade tunga kedjan... fanns ingen bra parkering så jag fick dra skiten själv långt långt innan de blev Abbies tur... humöret var på topp! Likaså tålamodet.
Självklart var hon på sitt knäck-i-öronen humör oxå...
Lagade lasagne när jag kom hem. Som blev sådär.

Åkte o tränade o tog ut jävla aggression där! Svettades ymnigt o såg väl ut som jag hade duschat när jag kom ut, haha. Step is the shiet.
Tog en promenad o en duach när jag kom hem.
Man är ju fräsch.
Dagens ros går till han/hon som lämnade sin parkeringslapp i automaten till mig!
Det är sånna småsaker som gör min dag.

Tålamodet har vart i botten idag. Jävla tur att man bor själv asså ;) O inte har grannar vägg i vägg. Jesus vad jag har gått in i dörrkarmar, fumlat o tappat saker, snubblat i trappen - o som final på det svurit i högan sky! De hemskaste ord ni kan tänka er.
Söt är jag.

Tittade på 2 avsnitt av Greys förut idag. O VA jag grät... jisses.
Så jag tänkte fortsätta denna ganska otålmodiga halvdana dag med några till.

Green Day är underskattade o fruktansvärt bra.

Hejja dom!

1 kommentar:

Poppaloss sa...

vi kanske skulle se dom?