fredag 15 maj 2009

Inget är som väntans tider

Inledde denna fredag med att åka ut till Lina, Inka o Egas o ta en liten morgon promenad.
De va skönt de. O Hundarna fick bada o var allmänt glada. O vi fick prata lite strunt o upptadera oss lite sen sist vi sågs.

När jag kom hem fick de bli frukost, o sen iväg till gymmet.
Tog ju ett Yoga pass med Jen.
Himla massa olika ställningar man intog, som man inte hade en aning om att man ens kunde infinna sig i. Det behöver helt klart tränas på vigheten i Fröken Hanssons lilla kropp.
Efter det körde vi lite ben som avslut.

Väl hemma åt jag lite mat. Lade märke till att de va väldigt fint väder ute idag!
Sprang fort ner till tvättstugan o slängde med mig tvätten upp o in i garderoben, sen parkerade jag på balkongen 1½timme. Gud så skönt o glassa i solen!
Den mest perfekta balkongen jag nånsin haft. Helt vindstilla!

Sen var de dags för lite mat igen. O en promenad med hund.
Ringde till Tempo o frågade om dom hade fått in mitt paket, det skulle förmodligen komma under dagen.
Så innan jag åkte iväg till jobbet så kollade jag om det hade kommit in, o de hade det!
Lycka!

Satt av mina 3h på jobbet. Gick hur snabbt som helst. Roligaste samtalet var en dragen åtvidabergare som ville ha hjälp. De livade upp :)

Försökte mig på o koppla in tv-skiten när jag kom hem. Det tog både 1 o 2 timmar...
Det funkade ju självklart inte.. slängde sladdar runt omkring mig, svor o bytta uttag på sladdarna om vartannat. Å tro att de finns en gud ibland - tillslut startade nerladdningen, o nu har jag bild! Woho!
Kvinnor kan!
Eller nåt...

SÅ. Nu är mitt hem fullbordat.

Nu ska jag njuta av tv-bilden. Bara som den är.





Inga kommentarer: