söndag 17 maj 2009

Godmorgon Världen

...idag mår man som man förtjänar...
Helt fantastiskt! :)
Gårdagen var mucho trevlig.

Först lite hundträning i Norrköping med sköna gröna gänget.
Tränade mer teknik än tyngd i dragen.
Det gick bra tycker jag!

Vägde, mätte o fettmätte mig.
Gått ner en hel % i fett! :)
De låter ju inte så mycket, men jag är nöjd.
Det är ju påväg åt rätt håll.Tydligen gått ner 4cm runt midjan, vilket jag hävdar tvek på.. där har jag alltid vart smal.
Men men, rätt resultat ger mersmak.

När jag kom hem blev de snabbdusch sen hämta C.
Käkade lite mat o drack lite vin. Fint de!
Tog oss senare in till Harrys o kollade mello, o dansade lite discodans.
Lite lagom mycket folk ute igår, de är skönt. O han. Han med stort H. Så vacker att jag blir knäsvag... men utan tillräckligt med sprit i kroppen är jag lika feg som en... jättefeg människa.
Nästa gång... då jävlar :P

Glömde mobilen hemma. Inte hela världen kan man tänka...
Om de inte vore för att jag åker stadsbuss till stan härifrån, o då måste man betala med busskort eller sms biljett... vilket är ganska svårt utan busskort o mobil.
Funkade ju Ok på ditvägen med C's mobil... men på hemvägen visste vi inte redigt hur vi skulle lösa det.
Men min buss kom in lite tidigare så det löste sig... men hade kommit på en kontrollant hade jag åkt på däng. Med min tur skulle de ju kommit på en kontrollant... men de gjorde de inte!
Oh glory!

Jäätte mörkt när jag kom hem . Men runt 3.30 när jag skulle sova efter ett avsnitt av Greys... så var de ljust ute! Som att gå o lägga sig på morgonkvisten. Väldigt märkligt.
Prio ett vid löning - mörkläggningsgardin!

Nu hackar datorn en massa.. dags o sluta o iväg till gymmet en sväng.

Inga kommentarer: