söndag 24 maj 2009

Sol Sol Sol

Finns det nånting mer som kan få en på ett sånt strålande humör?
Jag törs hävda ICKE på den.
Jag blir så glad av solen. O sommaren.
Är så glad på det sättet att man bor i sverige där man faktiskt inte har strålande sol 365 dagar om året. Då skulle man inte alls uppskatta det lika mycket.
Längtar som tusan till det är så där riktigt varmt ute. Det lär väl inte ta mycket mer än nån månad till.
Då ska jag utforska om det finns nån bra badplats borta i Ekängen.
Sola o bli så där brun o säxy.
Usch va underbart.
O va underbart de kommer va att inleda sommaren på Rhodos! Har jag sagt att jag ska dit? :P
Grilla o bara hänga gäng i trädgården i goda vänners lag.... That's life!

Lifebike hybrid.

Hur cool't är inte det då?
Jag skulle lätt vilja ha en sån cykel... fast dom kostar ju runt 10 papp. Men ändå. Skulle ju kunna skippa bilen helt... så nära till stan ju.
Fast hur kul lät det då? Jag älskar ju att köra bil.

Idag vaknade jag faktiskt tidigt ändå. Nångång efter 7.
Somnade ju om igen förstås, o gick upp vid 9.
Tog en morgonrunda i 2km spåret.
Gjorde inte mycket alls ett par timmar efter det, hängde på Ebay lite :) Jädra kul de där.

Sen åkte jag bort till P o lånade några kedjor.
Abbie fick jobba lite i värmen. Hon kan om hon vill, men hon är inte i nån formtopp precis.
Körde 5min, sen några minuters vila x 4.
Sen fick hon hoppa o plaska i vatten/gegg pölarna.
En skitig gris är en lycklig gris.

Efter det var de min tur o svettas.
Ett Bodypump pass på gymmet gjorde susen.
Har faktiskt märkt lite skillnad på när jag började för nån månad sen, o nu. Lite starkare har jag nog blivit. Jag ska bli som Pippi när jag blir stor!

Hem o lagade finfin mat.
Korvstroganoff o fullkornsris! ibland får jag till de sådär himla bra.

Sen ut o åka lite inlines. Det var ju fortfarande ljust o soligt, måste ju ta vara på dagen.
Carpe diem!.. eller?
Drev runt nån 20-30 minuter tror jag. Åkte lite vilse.
Hela Tallboda gör mig förvirrad... jämt blir jag vilse nånstans.

Imorrn är det jobb 8-14.30.
Sen ska jag till Ikea o köpa hatthylla.. visste att jag glömde nånting sist.
Sen ska jag på Step 17.30.
Betala räkningar...
En såndär jävla rolig måndag kommer de bli.

Nu ska jag titta på X-men.

Hej.

Inga kommentarer: