tisdag 12 maj 2009

Gliiidigt

Vaknade av mig själv klockan 7 idag... inte ok.
Somnade om o drömde så fint så fint, vaknade igen vid 9. Thats more like it!
Ner o ut med hunden, hälsade glatt på dom äldre som stog i trädgården o greja. Granntanten hade tydligen ett par katter... av sorten snowshow... riktigt fin var den.. måste googla en bild.
...hitta ingen... whatever.
Käkade lite frukost.
Om jag skulle få välja o käka nånting i resten av mitt liv så är de frukost! Guu va jag älskar gott bröd med pålägg o fil o flingor. De ä fint dä.
Vid 10 åkte jag iväg till gymmet o körde ett varv. Mycket armar... här ska byggas på dessa små spagettiarmar. Helt slut när jag åkte därifrån, kändes som armarna svävade. De måste ju va ett gott tecken :P En av killarna i receptionen är fiiin. Måste ju va ett glidarjobb o stå där hela dagarna o spana på lättklädda brudar. Hoho.
Sen hem o iväg med P till brukshundsklubben... jävla långt ord det där..
Körde lite agility medan han tränade lydnad. Får jag skriva det P? ;)
Too late anyway.
Abbie körde genom platta tunneln ett par gånger helt utan hjälp, då blev jag så nöjd så nöjd!
Sen är hon lite halv trög av naturen tror jag... för inte är de jag som är otydlig? :)
Sen körde vi båda två genom lydnads 1'an. Länge sen jag nötte dom grejerna, men det gick fint. Ett stort G fick dom allt båda två.
Sen kom spöregnet... blev inte alls sugen på o åka till Norrköping för o gå milen med dom andra...
Men efter lite mat hemma ås bar de iväg iallafall.
Slapp regnet i Norrk faktiskt.
Kul promenad med lite fler antusiaster denna gång! Härligt.

Nu ska jag sjunka ner i soffan o titta på web-tv... tror de får bli Färjan först här.
Himla sugen på o ta en tur!

Kramen från mig, till dig.

Inga kommentarer: