lördag 2 maj 2009

Tack för din beställning!

Sommardäck beställda. Check.
Kanske lite i sista sekund, men sån är jag.
Ska se om däckverkstaden kan passa på o släppa på bromsar eller va fan man nu gör när dom ligger emot.
När fan ska den där jävla bilmeken komma förbi o låna en kopp socker då?

Första helgen sen flytten som jag bara kunnat varva ner o känna mig för.
Det känns rätt gött faktiskt.
Trodde jag skulle sakna tv'n igår, men drog igång en film istället som jag inte hade sett än.
Bride Wars. Den va rätt härlig, o jag grät en skvätt. Kate Hudson är alltid bra. Henne kan man lita på :P
Efter det hamnade jag i ett internet stirr... man går igenom sida efter sida o länkas vidare till alla möjliga roliga saker, sen har de helt plötsligt gått 2h. Typ. Somnade runt 12 iaf.
Fick ett puschande sms av Jen strax innan. "Träna imorrn!"
Jag som stod i valet o kvalet att strunta i det, men nej! De fick bli av.

Sov gött till 9 imorrse. Länge sen jag sov så tungt en hel natt.
Mötte upp Jen o sambo utanför nautilus vid 10.
Körde 1h BodyPump. Men jag tog lite för lätta vikter, så de blir nog ingen träningsvärk imorrn.
Jag skriver alltid om träningsvärk som att de skulle va en bra sak, vilket de självklart inte är. Allt som gör ont är ju inte bra... förutom tatueringar, piercingar o en miljontals andra saker ;)
Men man vill ju att de ska kännas lite.
Nästa pass ska kombineras med BodyAttack - inte lika farligt som de låter sa han. Vi får väl se :P

Åkte hem, tog ut donnan i 2km spåret, duschade, käkade lunch o solade ryggen lite på balkongen.
Balkongen är typ 1x3 meter, men ändå fick jag sällskap av både hunden o katten. Haha. Jag gillar mina djur. Dom har såna personligheter.

Vid 3 åkte jag ut till ljungsbro för o hämta upp C. Hämtade även ut mitt paket från gymgrossisten. Bars'en var faktiskt helt ok. Ska köpa frukt imorrn o göra mig en smoothie med proteinpulvret.
Sen åkte vi till Mantorp. Kollade inte stcc, vilket jag gärna hade gjort.
Utan vi hängde med Sofie o Wille. Detta lilla charmtroll, han är så go!
Gick promenad till citygross, lagade tacos o kollade på Robinsson.
Lika trevligt som alltid!

Imorrn ska jag ta tillfället i akt o hälsa på mina päron. Har ju inte vart där sen dom flytta.
Har inte ställt nåt larm, utan ska sova tills jag vaknar... blir väl till kl 7 :P

Nu lite web-tv sen natti.


Mmmmuuumma bubbar!

Abbie med trendig scarf.

Sköningen gillade fina mattan

Abbie glassar i solen

Grillis festis

Inga kommentarer: