torsdag 14 maj 2009

Kundtjänst

Nu har jag ringt o skällt lite igen.
Eller ja... nae.. skällt har jag inte alls gjort. Fast jag ösnkade att jag hade mage till sånt!
Det är så roligt o ringa olika kundtjänster när man själv sitter med "skiten".
Det roligaste med BBB är att varenda kille jag pratat med har presenterat sig i slowmotion..
"Heej, duu prataaaar meeeed X X.. vaaad kan jag hjälpa diiiig meeeed?"
O sen är ju jag sådär toppen bra på o förklara saker ting :P
Svart bälte, even.
Men nåt vajsing med routern är det iaf, för den stänger av sig själv hela tiden. Inte godkänt.
O mitt paket med TV prylar befann sig i jönköping, så de borde hamna i Linkan imorrn. Fick iaf Kollinummret så jag kunde åka dit imorrn o kolla, istället för o vänta ytterligare en dag på avin.
O eftersom de är fredag imorrn så hoppas jag fan i helvette att det är där.. annars tar jag en tur till jönköping o hämtar skiten, o skickar bensinräkningen till dom.
DE DÖH!
Färdigt va det.

Jobbade ju sent o länge idag. Tog en lite promenad o kastade pinne med Abbie efter det.
O medan jag tjattrade med supporten så gjorde jag pänkejks!
INTE OK!
MEN jävlar så gott ;)
Ska köra Yoga o styrka imorrn. Styrka nångång på lördag om jag hinner, o Bodypump på söndag.
Så jag fick faktiskt.
Alla killar på supporten är så trevliga... det måste va den norrlänska dialekten...
Synd att det är långt dit.. annars hade jag haft en kandidat.

Ska även ut till Lina o promenera imorrn bitti oxå. Alldeles för länge sen nu! O så saknar jag Pickhult lite ;)

Nu ska jag kolla The Hills, se om de kommit ut nåt nytt DHW avsnitt.. o sen får jag inte glömma o se när Carina Berg flyttar in hos Dregen oxå...

Fullt upp med andra ord. hah.

Den här låten är så trallvänligt o precis så där perfekt i tonart så man kan sjunga med, fint :)


Inga kommentarer: