lördag 9 februari 2008

Abbie in action

Måste ju visa upp min duktiga tjeja.
Här är lite bilder från träningen idag!





I SWBA är vi för Agning.

Lite pizza o en stor chokladkaka gjorde som sagt susen på det dåliga humöret ikväll.
Eller ja, har faktiskt bara ätit en rad på kakan... men däremot snart en hel låda vindruvor.
SÅ GOTT!
Nåt annat som jag tror är svin gott är vad Fredags kocken presenterade igår på Äntligen morgon.
Ananas paj med snickersglass!
Tror jag ska bjuda hem mamms o papps imorgon o bjuda på det :)
Att jag inte är med i 100kilos klubben snart är ju bra märkligt.
Skönt o ha en hel lördagskväll för sig själv. Samtidigt som jag har lite abstinens efter sällskap.
Lite av båda världar.
Idag åkte T till åre. Jag vill med till fjälls!
Så himla kul o bara åka o umgås o känna av den riktiga vintern en gång för alla!
Slog halvt ihjäl mig sist jag åkte snowboard.För ca 10 år sen kanske, men ändå.
FAN 10 år!! Helt sjukt... heeelt sjukt. Tyckte inte de va länge sen vi åkte upp till sundsvall till din morfar o hälsade på?!
Gud va gammal jag är...
NEJ! inga dystra miner nu :)
Jag är ung o frääääsch.
Missade nästan hela melodifestivalen... för jag satt vi datorn så klart, o svor.
Fick ner typ 4 bra filmer, men ingen gick o köra...
Så de får bli maraton så fort bror har hjälpt mig med det här eländet.
Cloverfield ligger högst på listan. Nån som vill slå följe på bio så holla at ya girl!
Sen Bee-movie, 30 days of night och We own the night (mest för att Eva Mendez är så sjukt snygg).
Men hann iaf se den så socker söta björn. Man vill ju bara krama honom! *nyper i kinderna*
O hur i hela fridens namn gick Sjögren vidare? Vem röstade på honom?! visa dig med namn o adress om du TÖRS! :)
O den där sussi, eller va fan hon hette. Könsoperation-2008? herregud så dålig.
Men Amy va lika poppig som vanligt. gillar henne skarpt!
Mums-Måns (som f.ö är singel igen fick jag höra, OMG BÖRJA MAILBOMBA!) gick ju inte vidare förra året med sin poppilådan låt, så därför tänker jag rösta för Amy iår!

Mycket länkar här. Tryck som om de gällde livet vettja.
Nu ska jag krypa ner i min säng, som är så skön så skön, med mina djur som båda två gör fruktansvärt irriterande kroppsljud båda två, på varsin sida om mig.
Kan de bli bättre? -frågar ni.
Svaret är ja.
Härnedan följer svaret på frågan "Vad är det som fattas då?"


3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en superb utbildare.
Jag ser sambanden nu. Kvinnor är tjuriga eftersom dom lider av PMS. Att dom blir feta kan dom inte rå för, dom har PMS och måste ju äta medicin - pizza och chokladkaka.

Tur för dig att du har förbränning som en maratonlöpare från Kenya för annars skulle du aldrig bli gift. Tjock och grinig funkar inte!

Anonym sa...

Carl Johansson i Partille var en av dom som röstade på Christer iaf... =)

Nica Hansson sa...

Åhm, tack? Jag känner mig genast på bättre humör! Dags att gå ut på jakt efter potentiell husband! Han kan bo i de tredje sovrummet? :)

Däm you Calle!! Hur tänkte du? :)