tisdag 19 februari 2008

Tisdag mina vänner!

Började dagen med att vakna.
Det är de bsta sättet att börja en dag på, om ni frågar mig.
Kommer inte ihåg mycket av den första vakna timmen efterdom allt i stort sett går på ren rutin.
Men ut med hunden gick jag, åt frukost, sminkade o klädde på mig mina sexiga arbetskläder.
Mot jobb.
kl 15.00 jobb avklarat.
Mot hemfärd.
Hemfärd avklarad runt 15.23.
Hämtade hunden o åkte in till Lollypop.
Mycket trevligt o få skratta så där som bara vi kan :)
Hon är definitift (stava?) min "dampa-loss" vän deluxe, av de kvinnliga könet!
Den 8'e ska vi ut o röra om i stans stora uteliv's-gryta!
Nica "bindestreck" Hansson...
Nu är jag nyduschad o nyäten.
Ett ord som inte finns, men bör infinna sig.

Jag röstar för att detta väder ska hålla i sig nu. Sjävlklart får de bli varmare, men solen ska skina.
Det gör underverk för mig! seriously.
I feel good.. nanananananananaa! O know that I would now...
So good, bam bam, soo goo, bam, I got you! BAM BAM BAM.
(följt av segerdans ála Nica)

Mr T kom på oväntat besök igår. Tur man hade Gevalia som räddade den annars mycket pinsamma situationen som kunde ha uppstått.
Jag bjöd med mig själv till Elmia. Sånt gillar jag.
Plus att han ska hjälpa mig koppla bra ljud i bilen!
Än lever "dunka-plåt" nerverna kvar i mig :P

Nu blir de tv'n snart. Gynning ju!

Inga kommentarer: