söndag 3 februari 2008

Singing bee & Köping

Kvällen är räddad!
När jag umgås med mina vänner o vi t.ex har lite middagsbjudning, så åker alltid Nica på att ta med all jävla snacks som blir över, eftersom ingen annan vill ha det, o det är "dumt" o kasta.
Idag åkte jag på att ta hem en ny dataskärm, då min bror (han som alltid har de nyaste nyaste inom teknik) hade fått för sig o köpa en ny, super stor jäkel.
Tack, alltid bra med bror med eget företag :)
Skönt att äntligen bli av med min tjockskärm!
Har inte fått in rätta inställningarna dock än, det är lite suddigt.. men de kanske beror på en gammal dator oxå...maybe baby.
Nu är de singing bee o den här gången missar jag det inte iaf!
O om 30 min är de Köping, YES!
Köpte en liten liten choklad kakak förut.. men efter alla kakor jag skyfflade i mig på kalaset så vetetusan om jag är så sugen faktiskt.
Jag är så fruktansvärt jävla as glad så jag tror jag baxnar!!
Skickade in mitt CV till ett företag förra veckan, o igår sa C att just dom sökte säljare till deras butik nu!!!
YES!
It's MINE!
Jag SKa ta mig fan ha det jobbet. Så är det bara . Sorry alla andra. Ni har ingen chans.
It's written Nica all over it :)
Ska dit imorrn o snacka med dom (läs övertala)
Håll alla era jävla tummar ni har för min skull nu. Snälla gud säg att vinden har vänt...

Soffan ropar!

Pappa tog bild med min mobil, jag är het som vanligt.
Det bjuds upp till vine-spritzer á la Nica
Dansbands pappan
Nyaste tillskottet!
Abbie är pepp
E und L
Moi und C
Trasiga skor, en vardaglig syn i Hanssons residence.
Dennis, my brorson. Coolaste killen.


1 kommentar:

Anonym sa...

Ett par foppatofflor har aldrig sett bättre ut :D