fredag 29 februari 2008

Hoppla Kerstin!

Nu var de visst helg igen!
Jag blir alltid lika förvånad. Sjuukt fort veckorna går.
Snart kommer man hem o de är 25 grader varm o packar med min filt, bad kläder o hund o drar iväg till vattnet.
Längtar inte alls, nej då.
Igår var de torsdag o då blev de inte mycket bloggande.
Men en liten lyckades jag allt kasta upp med mobilen. Nörd som jag är! Men förstår mig dock inte på sån där geek'iska än. eller "än".. kommer nog aldrig.
Jag har blivit stormförtjust!
När jag tänker på det så blir jag glad o alldeles varm i kroppen.
Längtar efter att få sitta o bara beundra...
Tänkte knappt på nånting annat idag.

CHOKLAD!!

I just love it.
Inhandlade både Plopp o Center som jag ska avnjuta á la "När harry mötte sally" kind of way ;)
Det måste va nåt speciellt med just den här fredagen. Hormoner som rusar i 180 på alla möjliga människor. Men jag digga'rt. Tycker att de är lite uppiggande! Man kan aldrig le för mycket!

Anledningen till att de inte blev nån vettig blogg igår ( eller nånting vettigt gjort överhuvudtaget) var väl att jag, Nica "kan fan i mig klara det här själv" Hansson fastnade i "hur gör man ett filmklipp"- cirkeln. O kunde ju bara inte ge mig.
Problemet låg i att när jag var klar så var den sparad i nåt eget hemligt format som ine gick o öppna nånstans. Men tillsut hittade jag hur jag kunde spara om det. Det tog bara 2 timmar att typ.. konvertera? den till det här andra formatet.
Sen när det väl var klart, o jag trodde att jag kunde lägga upp skiten på Youtube o visa alla jag känner hur duktig jag är - så hacka ju hela skiten. Antagligen för att min dator är från stenåldern o inte orkar med. Vetifan varför de inte gick o slänga upp den på youtube dock. Men fuckar sig en grej så brukar de oftast ha en negativ effekt på nästintill allt som händer därefter.
So maybe thats why.
Imorrn ska jag upp o jobba en kortis som vanligt. M sa att de fanns ahlgrensbilar på jula. Jag hoppas fan dom sparat till städerskan! :D
Sen bär de av mot motala istället för norrpan.
Hurra va skoj! L fick en plats oxå o kommer träna med oss, kuuul!
På tal om jula. Killen a.k.a "sötiiis" har snookat upp mig på facebook. De tar jag fan som en komplimang ;)
Synd att han är typ.. 33. WAY to old.
Min karl ska ha barn innan 30 - har jag bestämmt. En gyllene regel som är lätt att följa.
Var förvånande att se att den andra killen va -81a. HUR jävla svårt är de inte o sätta ålder på människor? Damn! Jag trodde han oxå va runt 30-33. Halleluja moment.

Idag spritter de i varenda cylinder i min kropp, av vårkänslor.
Bäst jag spenderar kvällen i min ensamhet.

Imorrn är de rajraj all night long, I'm going ALL IN!
Join!



Josie And The Pussycats - Världens bästa chickflick!


Inga kommentarer: