måndag 18 februari 2008

Det är...

... sånt här väder o glada tankar som får mig på sånt fantastiskt humör!
I just love it.
... eller är det dags för vårkänslor? Hoho.. :)
Behöver ni piggas upp är de verkligen bara slå en signal. I'll do my very best.
Hittat en 2'a i vasastan. Får se om man blir vald. Jävla stångåstaden o kö-poäng (de kändes verkligen rätt med ett bindesträck där)
Det där med husplaner har jag inte tid o vänta på :P
Fast man är väl mobil iofs. De tar tid o bygga eget har jag hört... :P kan bo där sålänge.
Mobil o Labil - Hepp!

Åkt tur o retur till åtvid återigen. Den här gången fick iaf pappsen med sig sin bil hem. Så nu kan han allt köra själv till jobbet! Men dottern ställer så gärna upp så.

Missade typ allt bra på tv igår ju. Köping o allt. Nedrans dator!

Var ute o tränade lydnad förut med Abbie. Man blir så glad när de funkar! Hon va hur uppspelt som helst o ville så gärna så gärna ha godis! Satt som ett smäck :)
Mer lydnadträning framöver- looking forward to it!

Imorrn ska jag hälsa på Lolly, på tok för länge sen.
Onsdag är de V.I.P-kväll på harrys. Ska dit om vi får tag i free tickets, de borde inte va några problem. Lite underhållning mitt i veckan är aldrig fel.
Jag grät till Patrik Isakssons - "hos dig är jag underbar" en gång vet jag.
Sen är de torsdag, inget planerat- hugga tag i nån vän man inte träffat på länge kanske?
Sen är de fredag o film...grej? Watch and learn.
O Lördag... inget planerat där heller förutom Wp träning på fm.
O Söndag - blankt.
Har ju hur mycket tid som helt o hänga gäng ju! De ska vi ta tag i.

I'm in need of närhet.
Give me, give me moore, give me mooore, give me, give me moore.
Som brittan skulle sagt.

Tlööött efter Wp
På språng
Halm i munnen- precis som en redig cowgirl
Stirr

Abbie makes a hejdundrad BodySlam.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Abbie är så go´..Vad sött när ni ligger i soffan:-)

Anonym sa...

köpoäng *ghrr*